Pasaulyje įvertintas prekės ženklas „Nespresso“ žengia į Baltijos šalių rinką

Pasaulyje įvertintas aukštos kokybės prekės ženklas „Nespresso“ žengia į Baltijos šalių rinką. Pradėta išskirtinių skonių bei aromatų kavos ir specialių kavos aparatų prekyba Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Sąlygas įsigyti „Nespresso“ gaminių Baltijos šalyse sudaro distribucijos teises gavusi „MV GROUP“ priklausanti bendrovė „Mineraliniai vandenys“, atidariusi elektroninę parduotuvę. Kartu su ja ima veikti ir „Nespresso klubai“ bei skambučių centras, į kurį, esant poreikiui, gali kreiptis visi „Nespresso“ kavos mėgėjai.

„Mūsų žingsnis į elektroninės komercijos sritį yra savalaikis ir pagrįstas siekiu toliau išlaikyti tvirtas pozicijas rinkoje. Statistikos departamento duomenimis, internetinė prekyba Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje kasmet atsiriekia vis didesnę mažmeninės prekybos apyvartos dalį, o jos apimtys per pastaruosius penkerius metus išaugo beveik dvigubai. Norėdami pasiekti savo vartotojus, prekės ženklai naudojasi pasaulinio tinklo teikiamomis galimybėmis. Ne išimtis ir „Nespresso“, elektroninę prekybą užsienyje vystantis jau ne vienerius metus. Mums prireikė nemažai laiko ir pastangų, tačiau rezultatas to vertas – galime pasidžiaugti Baltijos šalyse pradedantys elektroninę prekybą ypatingai aukštos kokybės ir išskirtinių skoninių bei aromato savybių kava“, – sakė „MV GROUP“ vadovas Marijus Cilcius. 

Pasak „Nespresso“ elektroninės prekybos vadovo Baltijos šalims Giedriaus Martusevičiaus, daliai lietuvių, latvių ir estų išskirtinės kokybės šveicariška kava jau pažįstama, nes ji sėkmingai įsitvirtinusi užsienio rinkoje.

„Pasauliui ši unikali kavos sistema ir technologija žinoma jau 50 metų, ji jau tapo neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi. Kartu su laikrodžiais, šokoladu ir sūriu, „Nespresso“ kava laikoma šveicariškos kokybės simboliu, iš esmės pakeitusiu komforto suvokimą. 1700 patentų apsaugoti „Nespresso“ kavos aparatai ir kava yra parduodama daugiau nei penkiasdešimtyje šalių, o asortimentą sudaro 24 „Nespresso“ kavos rūšys“, – paaiškina G. Martusevičius.

„Nespresso“ pasirodymas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sudaro sąlygas patogiai apsipirkti šiose šalyse, be to, užtikrina absoliutų rūpinimąsi vartotojais – teikia galimybę naudotis skambučių centro paslaugomis ar prisijungti prie uždaro „Nespresso“ klubo, garantuojančio privilegijas. Pavyzdžiui, nemokamą kavos kapsulių pristatymą „Nespresso“ kavos mėgėjams patogiausiu būdu ar aptarnauti pasiruošusį personalą.

Sėkmingai vystant prekybą, ateityje Baltijos šalyse planuojama atidaryti ir prestižinius butikus, skirtus kavos gurmanams. Tokios specializuotos erdvės jau buria kavos mėgėjus daugelyje pasaulio šalių.

Unikalios formos „Nespresso“ kavos kapsules 1975-aisiais sukūrė šveicaras Ericas Favre. Šiandien tokios kapsulės garantuoja švariausią kavos gamybos būdą ir nepriekaištingą rezultatą, mat kava ir jos ingredientai dozuojami pagal atitinkamas specifikacijas. Tuo tarpu pirmasis „Nespresso“ kavos aparatas C100 buvo sukurtas 1986-aisiais, o šiandien vartotojai gali rinktis iš keturių aparatų modelių.

Šiuo metu kavos kapsulėms tenka 20-40 proc. pasaulinės maltos kavos rinkos, kuri kasmet išauga penktadaliu.

„Nespresso“ kavos aparatus pasaulyje reklamuoja tokios garsenybės kaip George Clooney, Johnas Malkovichius, Jackas Blackas ir kiti.