LNK televizijų grupė 2013-aisiais buvo žiūrimiausia Lietuvoje

LNK, BTV, TV1, „Info TV“  ir „Liuks!“ televizijas vienijanti LNK grupė 2013-aisiais išliko TV rinkos lydere. Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, LNK grupės žiūrovų dalis buvo 29,9 proc., TV3 grupės – 23 proc., LRT – 9,7 proc.

Palyginti su 2012-aisiais, LNK grupės žiūrimumas praėjusiais metais išaugo net 8,1 proc. Daugiausia tai lėmė BTV prisijungimas. BTV 2013-aisiais turėjo 6,7 proc. auditorijos, visą kitą augimą lėmė pačių LNK grupės kanalų populiarumo didėjimas. Beveik procentu padidėjo pagrindinio kanalo LNK žiūrimumas. Į moterų auditoriją orientuoto TV1 kanalo žiūrovų dalis 2013-aisiais, palyginti su 2012-aisiais, išaugo nuo 2,6 proc. iki 3,5 proc. „Info TV“ žiūrimumas padidėjo daugiau nei dvigubai – nuo 1,1 proc. 2012-aisiais iki 2,3 proc. 2013-aisiais, tokį stulbinamą augimą lėmė naujos ir ilgiausios šalyje kasdienės informacinės laidos „Info diena“ transliacijos. Išaugo ir pramoginio „Liuks!“ kanalo žiūrimumas, kuris 2013-aisiais tapo ne tik pramogų, bet ir naudingų skelbimų kanalu.

LNK populiarumas auga

Praėjusieji metai buvo ypač sėkmingi LNK televizijai, kurios žiūrovų dalis išaugo beveik procentu – nuo 16 iki 16,7 proc. Ryškus pokytis pastebimas ir tikslinėse auditorijos grupėse. Padaugėjo LNK žiūrinčių moterų (+1 proc.), aukštas pajamas gaunančiųjų (+1 proc.), taip pat ženkliai išaugo komerciškai patrauklios (15-49 metų) auditorijos dalis (+ 1,6 proc.)

2013-aisiais tarp populiariausių LNK programų buvo vietinių autorių laidos ir užsienio produkcija. Iš filmų daugiausiai žiūrovų sulaukė abi animacinio filmo „Medžioklės sezonas atidarytas“ dalys, o iš savaitinių laidų nepralenkiamas buvo gyvenimo būdo žurnalas „Nuo... iki...“. 

LNK – švenčių televizija  

Praėjusios Kalėdos darsyk įrodė, kad LNK yra mėgstamiausia televizija per šventes. Šventinį laikotarpį, gruodžio 24 – sausio 1 dienomis, LNK triumfavo su 18,8 proc. žiūrovų dalimi, o TV3 atsiliko su 16,6 proc. Nepralenkiamas per šventes buvo „Lietuvos balso“ muzikinis projektas. Visus 2013-uosius LNK užsitikrino švenčių televizijos vardą – Lietuvos žmonės LNK rinkosi per kovo 11-ąją, gegužės 1-ąją, Jonines, Valstybės dieną, Žolines ir lapkričio 1-ąją.

Rekordinis BTV augimas

Naujasis LNK grupės kanalas BTV pastaruoju metu buvo greičiausiai auganti šalies televizija. Tai buvo vienintelis TV kanalas, kuris augo visus pastaruosius trejus metus. Praėjusiais metais BTV žiūrovų dalis išaugo penktadaliu – iki 6,7 proc. nuo  5,6 proc. 2012-aisiais. Tarp žiūrimiausių BTV laidų praėjusiais metais – daug atgarsių sulaukę „Auksiniai svogūnai“, „Lietuvos komiko vakaras“, „Dviračio šou“ 20 metų“, „15 metų „Be tabu“, „Naglos pelės metai“. Beje, per 2013-ųjų Kalėdas  BTV kanalo populiarumas išaugo net 51 proc., jis tapo trečia pagal žiūrimumą televizija, aplenkusia LRT.

Stebins ir 2014-aisiais

Po galingų „Lietuvos balso“ ir „Skonio“ sezonų LNK eteryje šiemet laukia nauji TV projektai. Viena didžiausių premjerų – šou „Šokiai ant ledo“. Savo jėgas šalies žvaigždės išbandys su stipriausiais Lietuvos ir užsienio ledo šokėjais. Ant ledo suksis Lietuvos ledo ritulio federacijos prezidentas Petras Nausėda, dainininkė Vaida Genytė, magas Mantas Wizzardas, Merūno Vitulskio žmona Erika Vitulskienė, sporto žinių vedėja Asta Žukaitė, sportinių šokių žvaigždės Katerina Voropaj bei Vytautu Mackonis,  pasaulyje pripažinta gražuolė „Mis Latvija“ Alisa Miskovska.